"védjegy"

11.04

2014

Védjegyoltalom

A társaságok többsége termékének (árujának vagy szolgáltatásának) megjelölésére arculatot alakított ki, annak érdekében, hogy képes legyen saját magát, illetve termékét a versenytárstól, illetve annak termékeitől megkülönböztetni. Az arculat a minőség jellemzője is. A társaság arculata bizalmat teremt, ami kialakítja az ügyfélkört és megteremti a társaság jóhírnevét. A fogyasztók gyakran érzelmileg kötődnek a társaság által használt logóhoz. A társaság azonban sokszor nem is gondolja, hogy a hosszú ideje tartó használat önmagában nem nyújt kellő védelmet a szorgos munkával kialakított és ismertté tett brand, márka védelmére. A problémával a társaságok rend szerint akkor szembesülnek, amikor a versenytárs az arculatot „lemásolva” próbál a piacon érvényesülni. Védjegyoltalom hiányában igen nehéz az igényérvényesítés. A védjegy lajtstromozása megőrzi a márka értékét, értékes tőkét képez, megóv a konkurens márkáktól, meghatározza a jogokat és megelőzi a hamisítást, valamint a csalást.

Tovább

02.05

2014

Management buy-out

Irodánk sikeresen képviselte a világ legnagyobb készpénz- és értéklogisztikai cége magyarországi leányvállalatának menedzsmentjét a magyarországi leányvállalat felvásárlásában.

Tovább